קולקציית אביב-קיץ 2021 - Coming Soon

קולקציית אביב-קיץ 2021 - Coming Soon

כל מי שיש לה עסק, בעיקר בתחום יצירתי, יודעת שבעסק יש הרבה שלבים. לא כולם תמיד נוגעים בפן היצירתי ואם את One Woman Show את לאורך השנים מתמחה בהרבה תחומים כמו שיווק, יצור, צילום ,לוגיסטיקה, רשתות חברתיות.

לכל אחד מהתחומים יש את הרגע שלו לאורך השנה אליו את צוללת /קופצת ראש, לפעמים את גם פוגעת בתחתית הבריכה ולומדת בדרך הקשה דברים שרק בדרך הזאת אפשר ללמוד, שום אוניברסיטה לא תכין אותך.

לכן, הרגעים האהובים עליי הם הרגעים בהם אני חוזרת לדנ"א שלי - אלו השלבים שמחזירים אותי לימי הלימודים בשנקר.

משם אני שולפת את כול כלי העבודה, הזיכרונות מתהליכי עבודה, הרגעים ממרצים אהובים שלימדו אותי דבר או שנים בדרך Gilly Bahat Eshkol ומגייסת 200% יצירה ונהנית מכל רגע. שלב הקריאטיב הוא שלב הקתרזיס - אחרי שלב העיצוב.

הרגע בו את פוגשת את הדגם שהפך משרטוט על נייר למציאות פיזית מוגמרת ומשם על גוף האישה וסשן צילומים שמפיח חיים בכל זרע רעיון שמתחיל במחשבה.

מסלול כ"כ ארוך אבל ברגעי הצילום - כ"כ מתגמל. הכי מתגמל כמו תמיד אלו התגובות המפרגנות, המחמאות, הלקוחות שבאות ויוצאות מרוצות.

הרגעים בהם אני בשבת עם הילדים בים, בשדות ים ועוברת משהיא לבושה בבגד ים בעיצובי ואני צופה אליה מרחוק אומרת לילדים: "תראו, זה אימא עשתה!" החיוך הגדול שלהם ואז הם מבקשים שאני אכין להם חולצה עם עיצוב של פוקימון!

קולקציית 2021 עוד רגע מתחילים צלמת הבית Efrat Sa'ar- Visual Media Creator

חזור אל {{ title }}